16.10.2021

kalendarz adwentowy odc. 10

 Kolejny odcinek i moje wypociny przedstawiam :)


Splocik zadała nam 
numer 1 i konika
numer 5 to serduszko
numer 10 i śnieżynkę

Najpierw papierowe torebki


I poszczególne hafciki... miałam zdjęcie trzech razem, zanim wszyłam do całego kalendarza ale jak to w życiu bywa, u mnie ostatnio pod górkę, spadłam ze schodów i roztrzaskałam telefon a co za tym idzie, straciłam z niego zdjęcia.... więc zrobiłam nowe ale nie mogę ich z kolei wstawiać na blogger z telefonu a czasowo mi trudniej z siadaniem do komputera.... ale post w końcu powstał więc się cieszę :) a hafty mojego autorstwa :)




Chciałam jeszcze podesłać swoje hafty do zabawy Kasi choinka 2021 ale nie mogę wejść na Kasi stronę i skopiować linku...... 

pozdrawiam !
i miłej, rodzinnej niedzieli życzę :)

19 komentarzy:

  1. Piekne hafciki, mam nadzieję że nic Ci się nie stało ,jesteś cała Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak tylko stłuczona reka, na szczęście nie niosłam naszej najmłodszej córci ....

      Usuń
  2. Szkoda telefonu i jego zawartości.
    Najważniejsze Twoje zdrowie.
    Mam nadzieję, że nie poturbowałaś się za bardzo.
    Świetne elementy do kalendarza zrobiłaś. :)
    Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu, przy czym z haftowanych zrobiłam kolaż.
    Dziękuję za udział w tegorocznej zabawie i cieszę się, że masz ochotę na powtórkę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zabawa fajna bo bardzo lubię robić kalendarze adwentowe :)

      Usuń
  3. Pal sześć telefon - dobrze, że Tobie się nie stało nic poważnego. A przynajmniej taką mam nadzieję;) Trzymaj się. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pal szesc a ja tylko potłuczona wiec Uf!

      Usuń
  4. Ale Tobie nic się nie stało?? zdjęć szkoda,ale zdrowie najważniejsze. Z drugiej strony mamy chyba jakiś ciąg awaryjny telefonów- gdzie się nie obrócę to słyszę coś o telefonie;)

    Agatko hafciki i kartki super Ci wyszły- podziwiam Twoją pracowitość i zorganizowanie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze Agatko zdrowia życzę, ostatnio jakoś masz pod górkę, ale zła passa na pewno kiedyś się skończy !!
    Hafciki do kalendarza są cudne, zresztą tak jak i te torebki. Bardzo fajny ten kalendarz powstał, a w zasadzie dwa kalendarze. Coś mi się wydaje , że wymienimy się kalendarzami na wzajem , bo jakoś nikt się zapisać nie chce na ta moją wymiankę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu może bliżej grudnia będzie więcej chętnych, mam nadzieje :)

      Usuń
  6. Hafciki słodkie.
    Upadku bardzo współczuję, na pewno jesteś poobijana. mam nadzieję ze tylko poobijana. I że inne sprawy dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję upadku. Musiało boleć.
    Ale już Cię widziałam i wiem, że jest ok. Zdjęć szkoda i wiem jak to jest z utratą większości zawartości bo sama przez to przechodziłam nie tak dawno temu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana...mam nadzieję,że mimo upadku wszystko jest już w porządku.
    Najważniejsze,że nic gorszego się nie stało :)
    Stworzyłaś piękne prace a hafciki prezentują się rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne hafty. Mam nadzieję Agatko, że nie poobijałaś się spadając ze schodów.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne hafciki.
    Przykro mi z powodu upadku i mam nadzieję, że szybko wrócisz do formy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!