27.12.2021

Dla koniary

Nie pamiętam kiedy ostatnio ozdabiałam metodą decoupage jakieś pudełko... od dawna przerzuciłam się na słoiki... Ale dzisiaj swoje 6-te urodziny obchodzi chrześnicą mojego M- Gabrysia. Gabrysia jeździ na kucyku i uwielbia konie, stąd pomysł na pudełko z tymi wdzięcznymi zwierzętami. Pudełko było surowe a ja je dostałam z upominkiem od Młodych(mojego brata z bratową) w podziękowaniu za świadkowanie. Zdjęcia robione z lampą i bez żebyście mogli zobaczyć wszystko dokładnie :) mam nadzieję, że Gabrysia się ucieszy. Prezent mój M wręczy jej dopiero w czwartek.... do środka włożę kilka rzeczy z konikami o których wkrótce :) 
 










Bardzo fajna zabawa z tym była, lubię decoupage no i lubię konie więc pasował mi temat bardzo :) pozdrawiam z zimnego zachodu Polski i dziękuję jeszcze wszystkim
za życzenia, za pamięć przede wszystkim, oto nasz kominek z karteczkami:


12 komentarzy:

  1. Pudełko prześliczne. Gabrysia na pewno się ucieszy. A kominek świadczy tylko o tym jak to Cię wszyscy uwielbiają. Pięknie wygląda w tych karteczkach. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi taaa uwielbiają hehe, dzieki za ciepłe słowa Sylwio😘

      Usuń
  2. Świetnie wyszło. Na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko pięknie zrobiłaś to pudełko. Piękna bejca i wzór konia. Super pomysł na ozdobienie kominka :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko świetna jest ta Twoja skrzyneczka. Ta grafika z koniami świetnie się na niej prezentuje. Myślę że to będzie strzał w dziesiątkę z tym prezentem dla Chrześnicy. Co do karteczek to fajnie wyglądają na Twoim kominku, i jak ich dużo. To bardzo miłe jak dziewczyny pamiętają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i Dziewczyny i przyjaciele i rodzinka.... wszyscy w tym roku sie spisali ;) dzieki Aniu za ciepłe słowa :)

      Usuń
  5. Końskie pudełko bajeczne, będzie radość :) kartek całe stadko / mojej nie widze, pewnie jeszcze w drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, na pewno Gabrysia będzie zachwycona taką piękną końską skrzyneczką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!