21.12.2021

Wspólne pakowanie prezentów

 Powiem tak, generalnie większość prezentów pakuję normalnie w papiery ozdobne bo je wysyłam w świat, to dla rodzinki, chrześniaków czy przyjaciół. Pudełeczka prostokątne czy kwadratowe owinięte ładnym papierem niw tylko dobrze się prezentują ale i zajmują mniej miejsca w większym kartonie, paczce do wysłania.... ale Wasze Dziewczyny z KTM propozycje mi się bardzo podobały i długo się zastanawiałam co by tu „innego” wymyślić :) Mama chciała podarować swojej chrześnicy pieniążki, więc je miałam okazje „ubrać” w coś takiego, format mini :)



A z racji naszych piernikowych wypieków, przygotowałam z Karolem takie torebeczki choineczki. Trójkąty wycięte z szarego papieru usztywniającego rolki kolorowych papierów do pakowania prezentów, ozdobione taśmami świątecznymi i kolorowymi gwiazdkami i na końcu zszyte maszyną do szycia razem z pierniczkami :)



Oczywiście pierniczki wysłane w świat :)


Jeśli chodzi o kolejny pakunek, to jest to prezencik z moimi grzybkami wykonanymi na szydełku na korkach od szampana. Spakowałam je w papier szary, owinęłam czerwoną wstążką i przykleiłem grzybki, też muchomorki, wycięte z takiej gąbeczki.




Przyjemnie się prezentują, prawda?! Wiem, że grzybki dotarły już gdzie trzeba i zacytuję odbiorcę „korkami od szampana rozwaliłaś system, pomysły masz zagrzybione”:) także jest radość :) 


I na koniec jeszcze piernikowe pudełka. Niby nic wielkiego ale zawsze to fajniejsze opakowania niż takie zwyklaki....


Jutro podrzucę proste słoiki na pierniki jako prezenty a dziś już mówię dobranoc i lecę wyciąć parę choinek :) papa!

10 komentarzy:

  1. Tak pięknie opakowany prezent cieszy podwójnie:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że zapakowany prezent cieszy trochę bardziej niż zwykła torebka. Dochodzi wtedy jeszcze radość z odpakowywania. Super wyszły te choinki papierowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Sylwio :) tez popieram ładne pakowanie prezentow :)

      Usuń
  3. Napisze tylko , podziwiam.Swietny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, świetne opakowania, prezenty w nich będą cieszyć podwójnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!