16.12.2021

Wianki

 Wiecie jak to mamy my rękodzielniczki, że chcemy obdarować bliskim czymś ręcznie robionym, choćby drobiazgiem.... ja staram się co roku zrobić coś innego. W tym roku postawiłam na wianki na drzwi :) powstało ich kilka.... a niektóre ozdóbki są z mojego kalendarza adwentowego od Ani- jeszcze raz dziękuję, bawię się świetnie :) wianki powstały na słomianych bazach owiniętych jutowymi paskami (materiały załatwiane na warsztaty które kiedyś dla dzieci prowadziłam, pamiętacie?!) i skromne ozdóbki...







Tak zabawa mi się spodobała, że tym razem postanowiłam do zabawy Uli zgłosić coś innego niż kartki .... mianowicie właśnie wianki ale okraszone tym co wymaga Ula:)



I jest suszona przez nas pomarańcza i laski cynamonu a nawet choinka a zielone można dołożyć świeże igliwie ale ja będę wysyłać te wianki więc nie chcę by się osypały...


Nigdy nie wiedziałam jak wykorzystać te laski cynamonu, latami leżały u rodziców a tu prosze jest coś fajnego :) Mam nadzieję, że obdarowani się ucieszą takimi prezentami :) ja się cieszę samą robotą bo mi się podobało:) pozdrawiam ciepło z lubuskich zakątków:)


16 komentarzy:

  1. Czego Ty nie potrafisz ? chyba umiesz zrobić wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorować nie umiem, frywolitki, mix mediów i takie tam☺️

      Usuń
  2. Piekne wianeczki, fajny prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatki fajne Ci te wianki wyszły. Cieszę się że przydało się to co znalazłaś w pudełeczkach. Myślę że obdarowani będą zadowoleni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taka nadzieje, dzieki raz jeszcze Aniu 😘

      Usuń
  4. Jakie fajne. Te dwa ostatnie - bajer totalny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wianki, bardzo dekoracyjne.
    Pozdrawiam, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obdarowani na bank się ucieszą. Pięknie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne wianki- mój sie układa, ale zdążę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne wianki i praktyczne :) Ja w tym roku skorzystałam z ozdób na drzwi zrobionych przez tatę, bo zabrakło mi na to czasu. Na szczęście wszystko u nas było poukładane i nic się nie zniszczyło w kartonach - tak więc zrobiłaś dla kogoś prezent na lata :)
    Uściski dla Was

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wianki Agatko :) cieszę się, że powstało coś innego niż kartki :) dziękuję Kochana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!