1.12.2021

Kalendarz adwentowy- podsumowanie

 Skoro dzisiaj już grudzień to pora na podsumowanie naszych poczynań w zabawie Splocika w całoroczne tworzenie kalendarzy adwentowych.

Jako, że darze kalendarze adwentowe sympatią wielką (mam ponad 50 wykonanych kalendarzy na swoim koncie), to nie mogłam przejść koło tej zabawy obojętnie. Najpierw myślałam, że nie podołam, bo przecież hafty pracochłonne więc zaczęłam robić kalendarz z torebek papierowych....

.... potem zrobiło mi się żal bo haft to moja miłość, więc zaczęłam tworzyć drugi kalendarz. Nie wiedziałam komu go podaruję ale pod koniec tworzenia wymyśliłam co i jak i ostatecznie wysłałam go mojej chrześnicy :) tak się prezentował, jestem z niego dumna! To mój pierwszy kalendarz z hafcikami :)









A tu już fotka z właścicielką zachwyconą (miód na moje serce) kalendarzem
 i wyciągającą niespodzianki  :)


Z racji tego, że nasze dzieci do tej pory miały jeden wspólny kalendarz, który zrobił się za mały, żeby w jednym woreczku zmieścić 7 niespodzianek ... postanowiłam zrobić nowy kalendarz dla chłopców a stary przekazać w ręce dziewczynek. 


Z racji krótkiego czasu na realizację ale i także dlatego, że nie ograniczała mnie wielkość bo zazwyczaj kalendarze wysyłam, to zaszalałam i przy pomocy brata wykonałam stelaż choinkę a na nim klamerki i woreczki papierowe z numerkami :)





Nie byłabym sobą gdybym nie tworzyła z rozmachem.... moja bratowa ma chrześnice Lenkę, która odwiedza nasze dziewczynki więc zaproponowałam, że i dla niej stworze kalendarz :) ten jest w bieli. Stelaż, klamerki i torebeczki, wszystko to samo tylko inne kolory






Poza tymi kalendarzami jeszcze powstał jeden z samych torebeczek z drobiazgami wysłany pod Rzeszów do dwóch dziewczynek;) i drobiazgi do kalendarzy dla trzech bratanic i bratanka mojego M wysłane do Tarnowa i taki kalendarz z samymi zadaniami dla mojego brata z bratową :) Jeszcze 3 naszych chrześniaków nie ma kalendarzy (1 za mały jeszcze) więc trza to nadrobić :) ja Splociku piszę się na kolejną edycję zabawy !!!!

Papierowym moim kalendarzem wymieniłam się z Anią, blogową koleżanką i mam też swój kalendarz:) pierwotnie stał koło Jadzi łóżeczka ale jak dzisiejszej nocy zaczął się przewracać na Jadzię to został przeniesiony na komodę. Dzieci zaintrygował ten kalendarz bo dlaczego mam go i ja ?! :) są bardzo ciekawe moich niespodzianek i pomagają mi w sprawdzaniu co kryje się w kartonikach :) do wymianki Ania dorzuciła czekoladowe kalendarze dla naszych pociech, mimo że u nas tylko w niedziele są słodycze to robimy wyjątek na adwent z racji na prezent od Ani:) jeszcze raz DZIĘKUJĘ Aniu😘



Zaczęliśmy grudzień, trwa adwent... Kochani, radosnego czasu oczekiwania na narodziny Pana życzę z całego serca!!!


35 komentarzy:

  1. Wow. Ale zaszalałaś, nie wiem tylko czemu w ogóle mnie to już nie dziwi.
    Super są Twoje kalendarze. Każdy w swoim rodzaju przepiękny. Zapomniałaś jeszcze napisać, że obdarowalaś też nasze dzieci. Pięcioma czekoladowymi kalendarzami. Ty dobra duszo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio ale te nie mojej roboty Hihi, smacznego Wam zycze !!! Bawcie sie dobrze !!!

      Usuń
  2. Istne szaleństwo, ale jakże piękne i szlachetne szaleństwo.
    Kalendarze pomysłowe i co ważne - wywołały uśmiech i radość u obdarowanych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to te uśmiechy i radosc najwazniejsze !!!

      Usuń
  3. Kochana, jestem pod wrażeniem. Czy przypadkiem Twoja doba nie jest dłuższa od mojej? :)
    Każdy piękny. Dzięki Twojej pasji i zdolnościom sporo osób będzie miało piękny Adwent. Niech ten czas będzie dla Ciebie i Twoich bliskich szczególnym czasem.
    Serdeczności
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę zaszalałaś ,,kalendarzowo,, .... świetne wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała galeria kalendarzy, cudne.Jestes jak sw Mikołaj.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kalendarze, ja w tym roku poszłam na łatwiznę nie było czasu na stworzenie dla wnusi i kupiłam :) Pozdrowionka Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Wspaniałe kalendarze!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe, każdy Kalendarz inny, wszystkie sprawią wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kalendarze i nawet te szybkościowe - torebkowe są super. :)
    A najważniejsze, to radość i uśmiech obdarowanych.
    Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, Twoje kalendarze ucieszą tyle dzieciaczków.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. No dałaś czadu, podziwiam nieustannie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I cóż ja mogę Agatko, nic nowego nadal jestem w szoku kiedy Ty to robisz. Wszystkie Twoje kalendarze są rewelacyjne i jestem w szoku że aż tyle ich powstało. Nie ukrywam te w kształcie choinki podobają mi się najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez, tylko trudno je wysłać 🤷‍♀️😬

      Usuń
  13. Dziewczyno, Ty to masz rozmach! I pomysły. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko masz niespożyte siły, nieustannie Cię podziwiam !!! czasami nie komentuję, bo nie wiem co mam napisać -:)
    Pięknie te kalendarze wykombinowałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile pracy !? Niesamowite są te kalendarze !!! najbardziej podoba mi się jednak prostota - czyli kalendarz w postaci szarych torebek przypiętych do choinki. Cudne !!! A ile radości potem !? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko, wspaniałe kalendarze, i jaka ilość!! Ekstra, wszystkiego dobrego dla ciebie, męża i dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jak Ty to ogarniasz! Ale podziwiam pracowitość. I wspaniałe prace.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!