13.12.2021

Święta na okrągło- grudzień 2021

Dzisiaj pokażę Wam małe tagi na zabawę Inki

Rok się kończy więc to ostatni miesiąc zabawy na rogatym blogu. Inka zaproponowała mini tagi w dowolnej świątecznej tematyce. U mnie tagi powstały jako zawieszki do prezentów, sklejone z tych paseczków, dodatków do zamawianych papierów oraz z resztek grafik, które drukowałam w ciągu roku do różnych zabaw :) czyli jednym słowem resztkowe tagi. Do tego cekiny, koronka, ozdobna taśma, sznureczki, dzwoneczki i voilà ;)




Niebieski i różowy tag szczególnie się wyróżniają, kolorystyka mało świąteczna ale dopasowałam te kolory do skrzatów i fajnie wyglądają, no nie :) 

Dziękuję Inko Tobie i wszystkim inspiratorom za kolejny wspólny rok zabawy i mobilizacji, dzięki tym wspólnym miesiącom oswoiłam się z formą taga. Nie jest wciąż moją ulubioną ale dzięki zabawie jest mi trochę bliższa i mniej „straszna” ;) Czekam na kolejne Twoje pomysły:) pozdrawiam wszystkich ciepło !!!
 

11 komentarzy:

  1. Będą pięknie wyglądać przy świątecznych prezentach, Agatko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię Agatko za mnogość zabaw w których bierzesz udział. Tagi jak zawsze super, tez robiłam podobne do prezentów, ale jakoś nie było pomysłu na publikacje bo u Inki się nie bawię w tym roku :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wszystkich zabaw sie nie da ogarnac ale rogaty jakos tak mi bliski wiec jestem....:) a takie bileciki zawsze w cenie :)

      Usuń
  3. Są super, no i niezły hurcik powstał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko tagi wyszły Tobie super. Taki ładny hurcik powstał :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Jak dobrze wykorzystać wszystkie resztki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocze te grafiki, cudnie je wykorzystalas na tagusiowych zawieszkach 🥰❤💕

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!