15.06.2014

STO LAT DLA STASIA

Synek naszych Przyjaciół Agnieszki i Adama obchodził przedwczoraj 2 urodzinki a poniżej tort mojego autorstwa w prezencie dla malucha :)

Biszkopt wykonałam z 11 jaj z dodatkiem niebieskiego barwika w prostokątnej blaszce.




 Dzień później wykroiłam z niego taki oto samolocik :)



Następnie przełożyłam domowej roboty powidłami wiśniowymi, ananasem i masą.
I po prostu zaczęłam sklejać w całość.





Sklejony tort posmarowałam dokładnie masą śmietankową w kolorze białym




obsypałam cały samolot wiórkami kokosowymi i wykończyłam niebieską masą okna i napis
oraz z delicji zrobiłam śmigła ;)








I Jubilat zdmuchujący świeczki w obstawie Rodziców.


Wszystkim gościom tort smakował, naszym chłopcom również.
A jaki będzie następny? Dowiecie się za tydzień, gdyż będę robić tort na chrzciny małej Dominiki a kolejny wykonam na urodziny naszego pierworodnego czyli1 lipca  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!