4.03.2021

Kalendarz adwentowy odc. 3

 W marcu mamy kolejne ciekawe wytyczne do zamieszczenia na kolejnych woreczkach kalendarza w TEJ zabawie


Najpierw pokażę Wam moją bazę pod hafciki, z resztek materiałów powstały paski na kieszonki i na nie będę naszywać hafciki z zabawy...




A tu już wytyczne na ten miesiąc:
4 i choinka
8 i paczuszka
20 i rękawiczka 
Moje torebeczki w tym miesiącu są błyszczące więc ciężko je sfotografować ... Jak widać na zdjęciu robionym z lampą, świecą się mocno :)




A tu hafciki które przygotowałam ba resztach kanwy i wyszyte resztkami mulin a rękawiczki są mojego projektu :)


A tu już hafty na swoich miejscach w kalendarzu :)


I kilka zbliżeń:






Podoba mi się efekt mojej pracy, jeszcze doszyję tasiemki do kieszonek, żeby je zamknąć po wypełnieniu :) taki jest plan hehe:)
Fajnie się bawię przy tym tworzeniu więc cieszę się, że dołączyłam do tej zabawy :) 
Pozdrowionka przesyłam !

18 komentarzy:

  1. Błyskawicznie poszło, piękny będzie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa tez sie dziwie ze tak szybko i gładko....:)

      Usuń
  2. świetne plany na adwent :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda już, a co dopiero na zakończenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super poradziłaś sobie z motywami i to w dwóch wersjach. :)
    Może trochę za szybko odkrywasz to, co miało być zakryte...
    Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi kieszonkami i naszytymi hafcikami. Doskonały miałaś pomysł. Fajnie wygląda ten kalendarz, A błyszczące torebeczki rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko bardzo podoba mi się Twój pomysł. Super wygląda z tymi kieszonkami. Fajnie, że nie są jednakowe :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja tez lubie taki „patchwork”:) dzieki Justynko :)

      Usuń
  7. Boję się, że zanim się oglądniemy będziemy mogli już otwierać pierwszy kartonik. Jejku dopiero zabawa się zaczęła a tu już 8 kieszonek mamy. Czas zdecydowanie za szybko leci. Super jest Twój kalendarz. Pomysłowo z tymi kieszonkami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak czas migiem przemija to prawda.... wiec korzystajmy z tego tu i teraz :)

      Usuń
  8. Świetnie się prezentuje Twój kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!