28.11.2013

reniferek ;)

Ozdoba, maskotka, może i nawet coś na choinkę... nie wiem jak to nazwać bo do końca nie wykonałam jak było zalecane w przepisie :) To miał być renifer na biegunach, jest renifer bez biegunów ale mi się też podoba, no i mojemu synkowi Karolowi również ;) a Wam ?






 Wzór na renifera wzięłam z książki "Dekoracje na Boże Narodzenie". Poniżej zdjęcia stron z opisem i szablonami renifera. Jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę podesłać na e-mail.


Jak widać na zdjęciach użyłam innych materiałów, wzięłam to co miałam pod ręką ale moim zdaniem też jest ładnie :) Może jeszcze dołożę jakąś gwiazdkę lub inny akcencik świąteczny i będzie super. Tym co się zdecydują coś takiego wykonać życzę powodzenia. No i oczywiście miłych przygotowań świątecznych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!