14.12.2015

bombeczki decoupage małe

Moje pierwsze takie dzieło...


 Zakupiłam 10 sztuk takich bombeczek o średnicy 5 cm i je postanowiłam ozdobić... jak wyszło oceńcie sami ale dla mnie zabawa fajna no i prezenciki fajne dla rodzinki i znajomych.


Te złote kreski to konturówka w takim kolorze do malowania na szkle, kiedyś się tym zajmowałam więc zużywam pozostałości :)...



Te srebrne wypukłe akcenty to jakiś preparat do robienia perełek ale przyznaję że lepiej mi się pracowało tą złotą konturówką, pewnie dlatego że nie mam doświadczenia w używaniu tego srebrnego preparatu...no ale nie zdobył mojej sympatii....


Przeważnie wszystkie bombki są po obu stronach identyczne, te które się minimalnie różnią sfotografowałam z obu stron :)





 
  
W tej podobają mi się te wypukłe esy floresy :)

 





Każda bombka ma kokardkę z tasiemki i sznureczek żeby mogła zawisnąć na choince.

 

Jak widać kanty niektórych bombek są ozdobione również złotą lub srebrną konturówką....




I wszystkie w kupie :)


4 komentarze:

  1. Ładniutkie bombeczki. Podoba mi się, że brzegi tak ślicznie wykończyłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne bombeczki aż nie wiem,która ładniejsza. Dziwię się że nie zgłosiłaś bombeczki z gwiazdą betlejemska na kwiatowe wyzwanie u Agatki. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie jest tam gwiazda betlejemska... nie pomyślałam.... ale mam coś innego z gwiazdami, powoli wykańczam :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!