3.07.2020

rozdawajka (słoiki nr 171, 172, 173 i 174)


Ci, co zaglądają, zapewne dobrze pamiętają moją szybką rozdawajkę. Szybką w losowaniu ale w realizacji już nie....  jakoś nie mogłam się zmobilizować. Dla moich nagrodzonych przygotowałam takie karteczko/zakładki....


A dla zwyciężczyni Kasi, motylkowe słoiki. Wyjęłam wszystkie motylkowe serwetki i wykonałam trzy słoiki, bo słoików u mnie dostatek więc stwierdziłam, że chętnie pomnożę wygraną≤ w końcu zasady rozdawajki sama wymyślam, to czemu nie :)

Taki słoik, jeden już pokazywałam, to jest drugi.


Tu z racji resztki motylkowej serwetki dołożone kolorowe chlapania, żeby zatuszować rant serwetki.


i ostatni z kolorowymi motylkami.


Tercet razem


I kawowe dla Natalii z racji przypomnienia o losowaniu


Te pokazywałam ale też poleciały do Natalii


i wszystkie, którymi obdarowałam Natalię.


Dziewczyny, z tego co pisały, zadowolone z nagród, co mnie ogromnie cieszy, zwłaszcza, że i mniej słoików na stanie więc więcej miejsca :) hihi :) Ale szczerze przyznaję, że jestem zadowolona z tych prac, szczególnie, że to z myślą o kimś robione a nie ot tak :)
Pozdrawiam ciepło i do następnej rozdawajki :)

31 komentarzy:

  1. Ty to już jesteś koronowaną Królową słoikową. Brawo Agatko. Wszystkie extra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje słoiczki są śliczne i już mają przypisane swoje role. Koty jeszcze nie rozdarły kartonu, więc nadal im służy :)
    Bardzo dziękuję i podziwiam również słoiczki dla Natalii.
    Pozdrawiam serdecznie, buźka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne słoiczki :) Ja swoje już mam wyeksponowane na półce w kuchni :)
    masz Agatko talent do pięknego ozdabiania słoiczków :)
    P.S. porcja pustych słoików niedługo do Ciebie poleci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe nagrody przygotowałaś Agatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, Twoje słoiczki zawsze mi się podobały:) Te z chlapaniami bardzo ciekawie wyszły. Motyle to motyw lubiany przez wszystkie panie - śliczne serwetki użyłaś. Pozostałe motywy - kawowy i karciany - super. Takie brydżowe:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Motylki świetne ale i kawowe też super. Gratulacje dla wygranych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś słoiczkową mistrzynią, Agatko - to wiadomo. Te motylkowe są CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoiki przepięknie się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słoiczków dostatek, ale jak pisałam podziwiam wszystkie recyklingowe prace- Brawo Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne słoiki! Imponującą ilość stworzyłaś a ile jeszcze będzie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko wszystkie słoiki są super. Nic dziwnego, że dziewczyny zadowolone :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, niezmiennie podziwiam twój twórczy zapał i produktywność. Zaglądając do ciebie zawsze miło zaskoczysz. Tyle świetnych słoiczków tym razem wyczarowałaś :) Brawo moja droga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te nowe wdzianka słoików.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!