18.09.2020

Serce nr 15

 Po tytule widać co dzisiaj będzie ale nie mogę się nie chwalić takim haftem, bo po pierwsze to właśnie dzisiaj jest 10 rocznica ślubu Wiesi i Rafała a po drugie, zawsze chciałam sprawdzić ja to serce będzie się prezentować w takiej kolorystyce, oceńcie sami ale ja jestem na tak:)




Tu już oprawiony hafcik


A jeszcze dzisiaj dostałam takie zdjęcie mmsem, micha mi się cieszy bo wiem, że warto tworzyć dla innych:) Chociażby dla tych co się tym cieszą i doceniają włożone serducho :) to mi daje wiele wiele radości i motywacji do dalszego działania ;) Dziękuję :)


A Wam, którzy tu zaglądacie życzę takich właśnie radosnych chwil jak najwięcej 
i słonecznego weekendu !!!

30 komentarzy:

  1. Kolorowe, śliczne serduszko :) dla fajnej pary.
    Miłego weekendu. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serce. Miłość jest wspaniała. Kolory wyglądają bardzo dobrze. Buziaki i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczna para- wszystkiego dobrego na dalsze lata. Cudowne serduszko Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko cudne jest w tych różnych kolorach, Takie bardzo radosne. Ważne , że podoba się obdarowanym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, serduszko i jubilaci.❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem na tak, Agatko:) Serce jest super.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała pamiatka , piekne te serduszka haftujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne serduszko! Będzie pamiątką na lata:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, takie haftowane serce to wspaniały prezent!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny upominek. Świetnie wygląda oprawione. Dziękję i też życzę wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla takich osób warto poświęcić wiele chwil:) piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Monochromatyczne serca są cudne, ale ta wersja też jest zachwycająca :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten wzór jest piękny w każdym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!