8.10.2020

Różne :)

Dlatego, że są przeznaczone na różne okazje. To na rocznicę ślubu, to urodziny.... 
a niekoniecznie udało mi się je dopasować do wytycznych z zabaw ...




 

I kartka trochę przestrzenna na ślub, gdzie byłam świadkową :)




I urodzinowa dla Pani Ireny wieloletniej przyjaciółki naszych rodziców i całej rodziny, pani Irena zawsze przy spotkaniach wspomina jak moja mama stanęła przed nią z małymi becikami a w nich ja z bratem bliźniakiem, wtedy pomyślała, kiedy ona je wychowa (że mona mama) a tu tyle lat i zostały wspomnienia po małych dzidziusiach :) lubię takie opowieści, bo każdy z życia zapamiętuje co innego i ta różnorodność ubogaca historię:)


Na dzisiaj tyle, pozdrawiam ciepło !!!








20 komentarzy:

  1. Duża ilości i duża różnorodność, super Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko piękne wszystkie a takie wspomnienia są cudowne, fajnie że jest jeszcze ktoś kto Ci takie odległe czasy przypomina.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda....bardzo to lubie i cenie, takie wspomnienia :)

      Usuń
  3. Piekne karteczki Agaciu :) W becikach musieliście wygladać rozkosznie :) Ja pamiatam jak mama chrzciła mojego młodszego brata w beciku, a ubranko na ten becik haftowała misternie moja babcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa hafty i szydełkowe koronki naszych babć sa magiczne;)

      Usuń
  4. Becik mam nawet na strychu jeszcze z tymi wszystkimi koronkami. Kartki piękne, młoda para w czerni na nich świetnie się prezentuje. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, prześliczne karteczki i bardzo różnorodne.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Różnorodnie i pięknie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kartki, szczególnie ta przestrzenna bardzo mi sie spodobała:) buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!