21.06.2021

Święta na okrągło i przepis na to co mi w duszy gra- czerwiec 2021

 Dzisiaj w końcu przysiadłam do zabawy Uli i Inki.... oj ostatnio mnie do niczego nie ciągnie. Może to letnie przesilenie 🙈🤣


Inka wymagała w tym miesiącu kilku warstw



Widać je chyba wyraźnie :)




A Ula chciała koronkę, chlapania (u mnie czerwone tu i tam), zwierzaka, kolor czarny/brązowy u mnie czarny na napisie ale tło jest ciemno granatowe więc mam nadzieję, że wystarczy :)


Dodałam od sienie śnieżynki i gwiazdki i gazę imitującą z koronką i bandażem zaspy śnieżne 


Mój niedźwiedź polarny chyba zadowolony :)
Pozdrawiam !!!


26 komentarzy:

  1. Bardzo fajnego taga zrobiłaś, a misiek jest przeuroczy:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi. Ale świetny niedźwiadek. Dziwne to, że tęsknimy za tym zimnem teraz w te upały podczas gdy zimą nie możemy doczekać się lata.
    Mimo wszystko pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęskno mi do zimy... Uroczy niedźwiadek, bardzo fajny z nim tag wyszedł :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde?! Mi nie nawet mimo przesilenia wole lato :)

      Usuń
    2. Napiszę jedno - alergia. A zimą brak alergii - to przemawia po stokroć za zimą.

      Usuń
    3. Ach juz rozumiem.... i sie nie dziwie :)

      Usuń
  4. Agatko, super ten misiaczek i tag wyszedł naprawdę uroczo. Na szczęście teraz nie sezon na polarne niedźwiedzie i można cieszyć się latem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, karteczka na zimowy czas i wlasnie wtedy zostanie podarowana :)

      Usuń
  5. Bardzo sympatyczny misiek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko w takim upale to się chyba nic nikomu nie chce . Ale fajny warstwowy tak stworzyłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki dzieki i to prawda upał nie służy działaniu ....

      Usuń
  7. ŚLiczny tag Agatko :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie połączyłaś wymagania z obu wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, ciezko sie skupic na wyzwaniu jak dookola takie upaly. Suuuper sobie poradzilas ❤❤❤. Ten misiek extraaa sie wpasowal w zimowe warstwowanie 😍💕

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Agatko. Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!