26.10.2021

Święta na okrągło i przepis na

U Inki w październiku miałyśmy wykonać tag z okienkiem a u Uli jest fajny przepis.
Zawsze mam problem ze stylem vintage, gdzieś nawet przeczytałam, że to styl wykorzystania czegoś co już jest i zrobienia go na "stare" a to co jest nowe i je postarzamy to jest styl retro. Ale może ja to tylko tak zrozumiałam a może nie tyczy się to rzeczy z papieru.... w każdym razie u mnie kolejna tagowa kartka, cekiny są złote, jest czerwona kokardka, i jest sznurek, no i mam nadzieję, że i styl vintage :) stonowany, koronka, taka praca gdzie mało się dzieje ;) A i okienko do Inki :)





Miłego dzionka !

14 komentarzy:

  1. Kurcze ja nie nadążam z tymi postami. Wczoraj ledwo chustecznik skomentowałam. Dzisiaj otwieram a tu dwa nowe posty. No ja chyba mieszkam na innej półkuli czasowej.

    Też nie wiem nigdy o co chodzi w tych stylach. Myślę, że świetnie wyszedł ten tag. Będą obdarowani zaskoczeni nowym stylem kartek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a bo widzisz jeden post nocny, drugi ranny Haha :)

      Usuń
  2. Myślę, że poradziłaś sobie świetnie, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie licz, że Ci pomogę w zrozumieniu tego stylu, ja też z nim na bakier 😉 Tagowa kartka w brązach jest elegancka 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wkomponowałaś te nutki, super karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Okienko od razu przywoluje do Rogatego 😍😍😍. Widze, ze mu baaardzo dobrze w tych brazach ❤💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze poradziłaś sobie z tym vintage :) Fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!