5.07.2022

C & K lipiec 2022

 W czerwcu bardzo późno wyrobiłam się z próbką do Reni więc w lipcu postanowiłam, że zmienię kolejność a że przy dziewczynkach z szydełkiem najłatwiej pracować to się udało. Renia na wakacje zadała nam zrobienie skarpet.


Skarpetkę zaczęłam robić wczoraj a przed chwilą skończyłam, korzystałam z jednego z filmików zaproponowanych przez Renię. Od początku wiedziałam, że moja skarpetka wyjdzie mała ale żadna z naszych modelek nie chce jej przymierzyć... to mój debiut i planuję spróbować innej włóczki i innego wzoru bo ta skarpeta wyszła bardzo sztywna.... mam jeszcze na to czas więc póki co pokażę Wam co mi wyszło. 



Kiedyś moja babcia robiła nam mnóstwo skarpet ale na drutach. Ostatnio nawet jakieś znalazłam u mamy i teraz dzieci mają jako kapcie 😀 fajna Zabawa Reniu z tymi skarpetami więc dziękuję !

Pozdrawiam ciepło 😀😃🙂



26 komentarzy:

  1. No cóż potrzeba matką wynalazku !! Ja już prawie zdecydowałam się na szydełko, ale jednak chyba skuszę się na druty . Ważne że spróbowałaś teraz poleci już z górki, a że nikt nie chce jej przymierzyć trudno się dziwić w taki upał !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no tak to fakt, lato w skarpetach to niezbyt dobry pomysł 😅

      Usuń
  2. Może będzie ta skarpeta dla jakiejś lali tylko trzeba by dorobić drugą i już dziewczyny miałyby co ubierać. Fajnie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie mała:) Ale małe jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna skarpetka, gdybym miała mniejszą nogę to bym Ci przymierzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna skarpetka, gdybym miała mniejszą nogę to bym Ci przymierzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszła ta skarpetka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze koty za płoty, może luźniejsze szydelko ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie mała:) Ale małe jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie mała:) Ale małe jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem w lesie ...i niedawno dopiero próbkę czerwcową pokazałam. Skarpetka formę ma jak należy, a że malutka..no cóż możesz ozdobić i zrobić kolejną świetną ozdobę na choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, myślałam o takich maluchach na kominek 😀

      Usuń
  11. Ależ mnie zaskoczyłaś:) szybka jesteś:) Skarpety wcale nie są takie trudne, tylko trzeba się przełamać, prawda:) Żabie wkleiłaś inny link, jeżeli będziesz mogła to proszę popraw, bo potem trudno jest odnaleźć ten prawidłowy:) Dziękuje za udział w zabawie i czekam na więcej:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna mała skarpetunia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!