26.01.2023

Różniaste

 W tym roku nie bawię się z nikim w tworzenie karteczek więc tworzę co mi w duszy gra i w zależności dla kogo 😀😃🙂 w styczniu miałam takie okoliczności do złożenia życzeń, głównie urodziny.

Ta dla przyjaciółki rodziców, Pani Marty z Krakowa, torcik od Agnieszki, pyszny, prawda ???


Jeżyk także od Agnieszki, tak bardzo mi się spodobał a poleciał do naszej przyjaciółki, chrzestnej Zosi, z Tarnowa 😀😃🙂


Tu grafika również od Agnieszki a karteczka poleciała do Krakowa do córki naszych przyjaciół.


Mikołaj to syn mojego kuzyna z Sulechowa.


A Piotr to syn naszej blogowej koleżanki Paniuski, kartka miała nawiązywać do kostki Rubika 😀


Poniżej prezent niespodzianka od Ani za największą ilość kartek zrobionych w Jej zabawie w 2022 roku 😀 nie dla nagrody tworzyłam karteczki tylko  robiłam je bo takie mam potrzeby.  Ania napisała o tym w podsumowaniu zabawy a ja jakoś przeoczyłam tą informację o nagrodzie i byłam pozytywnie zaskoczona tą przesyłką 😀 a ja bardzo lubię niespodzianki i ta do takich sympatycznych należała i ta, Aniu jeszcze raz BARDZO CI DZIĘKUJĘ ZA TWOJE WIELKIE SERDUCHO !!! 💚💙💜 Ania też pamiętałam o naszym nowodarodzonym synku, karteczka schowana na pamiątkę a koszulka w użyciu, dziękujemy!!! 


Pomyślałam że kartkę z Jeżykiem zgłoszę do zabawy Reni


Styczeń jest bardzo owocny, mimo że postów niewiele hihi 😉 ale ja zazwyczaj nie pokazuje pojedynczych karteczek i będę się tego trzymać  😀 staram się dziergać to tu to tam ale tempo spadło, mimo wszystko zadowolona jestem z tego co uda mi się zrobić. Pozdrowionka!!!

18 komentarzy:

  1. Agatko, zawsze podziwiam różnorodność Twoich karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne karteczki, podziwiam
    Nagroda od Ani praktyczna i fajna, przydasie spożytkujesz .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co dziękować cieszę się że wszystko Ci się przyda mam nadzieję. Choć Andrzejek jest chyba 8 w kolejce to na pewno jest mu miło że będzie miał coś nowego. A karteczki jak zawsze cudne wiadomo jak jest potrzeba to się robi co nam w duszy gra bo te wytyczne moje nie zawsze pasowały. Cieszę się że dzięki mojej zabawie nie ma teraz problemu z robieniem kartek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam od dzieciństwa robię karteczki ale ćwiczenie zawsze pomaga więc dla mnie Twoja zabawa Aniu była zabawa dzięki której się uczyłam 😀 mistrzynią w karteczkach nie będę bo w sumie wolę swoje do koperty kartki na płasko niż te piekne z kompozycjami dzieła sztuki ale może kiedyś I na nie przyjdzie pora....

      Usuń
  4. Nie dość, że dużo, to jeszcze tak odmienne stylowo ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki, bardzo fajna niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko ja i tak wciąż sie zastanawiam kiedy Ty znajdujesz czas i siły? jak zwykle jestem zachwycona i zaskoczona;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... siły to ja mam, gorzej z czasem .... ale jak to mówią, a chcącego nic trudnego .... dzięki Reniu 😗

      Usuń
  7. Takie karteczki to zawsze miła niespodzianka lub dodatek! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartki wykonałaś. :)
    Jesteś wspaniale zorganizowana, że na tyle rzeczy masz jeszcze czas i siłę. :)
    Wspaniały upominek :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kartki!
    Wczoraj usiłowałam znaleźć w sklepie kartki z 50 i 70 i wróciłam z pustymi rękami. To co było obrażało moje poczucie estetyki. Chyba zrobię kartki sama. Mam nadzieję, że wyjdą mi tak ładne jak twoje!
    Pozdrawiam!
    Motylek 🦋

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, zawsze jesteś dla mnie przykładem pracowitości i optymizmu. Podziwiam i prace i Ciebie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!