31.07.2023

Zrobione z mamą- lipiec

 Pora na kolejną odsłonę zabawy w KTM.


Na wakacje dziewczyny zaproponowały żeby pokazać jakąś wspólną zabawę. U nas takich mnóstwo było ale zgłaszam te:

Najpierw zabawa urodzinowa Karola 😀 Karol z moją pomocą sam sobie przełożył kremem tort a następnie go ozdobił kostkami czekolady żeby zrobić szachownicę 😀😃🙂





Dorobił figury szachowe z papieru na wykałaczkach i taki torcik powstał. I ten słodki wypiek zgłaszam do zabawy Dziewczyn 😀😃🙂




A lipiec zaczęłam także klasowym spotkaniem po 20 latach od zakończenia gimnazjum, dojechała nasza wychowawczyni i byla Pani ze świetlicy. Organizowałam je i było ekstra. Zamknęłam imprezę po 4 😉już było jasno....  hehe.... dobra ale fotek nie będzie bo to nie ma żadnego związku z naszymi dziećmi 😀😃🙂

Nasze obiady na świeżym powietrzu trwają.


Udało mi się zrobić rodzinne zdjęcie.... to rzadkość..


A tu wyjście na lody 😀😃🙂



Odwiedziła nas prawdopodobnie samica daniela.


A tu z mojego wysiewu jeżówka. Zachwycam się nimi 😀😃🙂





I nasz kolega bocian. Regularnie do nas przylatuje.


Wędrowaliśmy....


I rysowaliśmy....


Były też kąpiele w baseniku.


Zrobiłyśmy z Werą wakacyjną fryzurę.



Podziwialiśmy jakieś stworzenia wodne podczas wypadu rowerowego.












Wspólne granie. 




Nasze lawendowe wianki. Jeden został u nas, reszta się rozeszła 😀😃🙂





Andrzej zaczyna grać haha 😀


Malowanie kredą zawsze w modzie ....


I Przepyszne wypieki także mile widziane.


Zbierałyśmy z dziewczynkami porzeczki.



A potem był nasz festyn żniwny.













Jaś z różnych niepotrzebnych rzeczy zrobił sobie taki oto strój do zabawy.


A tu zebrane zasuszone chrząszcze.


My w trasie na rodzinnych wakacjach. Najpierw rekolekcje pod Babią Górą.


I wejście części naszej ekipy na wspomnianą Górę.


Malowanie twarzy podczas zabawy dzieci. Tu pierwsze dzieło orła.. ..


I wspólne rodzinne świętowanie. 


Dzisiaj urodziny ma nasza córka Weronika, mój tata i blogowa koleżanka Monika zaklęta igiełka, której przesyłam móc urodzinowych życzę I ciepłych myśli. Mam nadzieję że karteczka do Ciebie Moniko doleciała. Pozdrawiamy z małopolski!!!

18 komentarzy:

  1. Karolowi i Weronice ślę najserdeczniejsze życzenia urodzinowe. Cudownie spędziliście Agatko lipiec. Z przyjemnością obejrzałam zdjęcia. Tort Karola - rewelacja.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla solenizantow.Karol zdolniacha, tort cudownie ozdobiony.Aktywna rodzinka.Świetnie prowadzisz traktor.Jeszcze m c wakacji,bawcie się cudownie.🫶❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za tyle ciepłych słów!!! Pozdrawiamy 😀😃🙂

      Usuń
  3. Dla Weroniki i Karola wszystkiego najlepszego :) Zosia jak się pieknie zazieleniła, jak gałązka winnego krzewu :) wszyscy wspaniale spędzacie czas, a mały wirtuoz mnie rozczulił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pięknie porównałam Zosię 😀😃🙂 ech.... Andrzejek jest cały czas rozczulajacy. Kradjie damskie serca....mh... w sumie nie tylko damskie 😀😃🙂

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Solenizantów! Wspaniale spędzacie razem czas. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Na górze róże, na dole pokrzywy
    taka rodzinka to skarb prawdziwy.

    Agatko, uwielbiam tą serię i zawsze czekam niecierpliwie na fotorelację. I muszę wspomnieć, że tort szachowy rewelacja.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha.... a ja czekam na te Twoje rymowanki 😅🤣dzięki Małgosiu za tyle ciepłych słów!!!

      Usuń
  6. I tyle się napisałam i wczorajszy komentarz się nie opublikował. Na traktorze Agata wyglądasz zjawiskowo, szkoda że nie widziałam tego na żywo. Musisz mnie kiedyś przewieść:)))
    Uśmiechy Wasze uwielbiam, już nawet Andrzej Wam dorównał. Podziwiam talenty chłopaków do różnego tworzenia. Solenizantom składam najlepsze życzenia i oczywiście najbardziej ściskam Werke. Pozdrawiamy gorąco z drugiego końca Polski, z nad morza. I do zobaczenia na dzikim zachodzie;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha.... nooo traktorem się fajowo jechało. Naprawdę miałam frajdę z tego choć to tylko zwykły stary ciapek 😀😃🙂 niestety blogger płata figle, przykro mi.... dziękuję Sylwio za ciepłe slowa. Wypoczywajcie nad morzem I do zobaczenia w domu 😀😃🙂

      Usuń
  7. Wspaniały miesiąc. :)
    Lubię Wasze miesięczne podsumowania - super Rodzinka i super Mama na traktorze.
    Wszystkiego dobrego dla Solenizantów. :)Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała relacja, super pomysł z tortem.

    OdpowiedzUsuń
  9. U Was zawsze wesoło i kolorowo :) Zdrowia dla wszystkich solenizantów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaką fajną masz gromadkę. Ja niestety mam tylko dwójkę ale zazwyczaj dochodzą "przyszywane dzieci" sąsiadów więc też jest głośno i wesoło. Pomysłowy tort chyba zainspiruję się przy najbliższej imprezie rodzinnej. Posiłki na zewnątrz smakują najlepiej. Sama mam wspomnienia z dzieciństwa jak zasiadaliśmy do obiadów na ogrodzie pod jabłonką.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!