6.09.2023

Kartki z sierpnia

 Jakoś tak nie zauważyłam 1 września, już sie zrobił 5 haha.... a ja mam kilka zaległych karteczek... oto one: pierwsze dwie do Zielonej Góry pojechały.



Kolejne dwie pod Koszalin.



I do Poznania 😀 na zamówienie.


Dużo się dzieje ale mało twórczo, jeśli tak mogę podsumować mój ostatni czas.... a w krzyżykach mam tyle do tyłu że aż wstyd haha.... ale sosy pomidorowe na zimę do spaghetti są, soki z porzeczki, zaraz śliwki i jabłka.... dzieje się, dzieje😀pozdrawiam Was ciepło!!!

24 komentarze:

  1. Śliczne, różnorodne i bardzo pomysłowe kartki! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki :) Już się martwiłam, bo nie było podsumowania sierpnia, czy wszystko u Was dobrze. Ale wyprawić mały autobus do szkoły to nie lada wyzwanie. Wszystkim uczniom życze dobrego owocnego nowego roku szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko.... szczerze to jakoś końcówka sierpnia mi umknęła heh....

      Usuń
  3. Piękne karteczki Agatko. Nie ma jak swoje przetwory, rękodzieło może poczekać. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wszelkiego dobra w nowym roku szkolnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak I nie z tym czekaniem bo co rusz ktoś świętuje ech...

      Usuń
  4. Piekne karteczki, przetwory to też rękodzieło i zajmują sporo czasu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoje karteczki, Agatko.
    Trybuna Ludu - hi hi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długa historia ale lubię klimaty dopasowane do odbiorcy:)

      Usuń
  6. Agatko u mnie to samo- tworzę tylko kolejne wsady do słoików, spiżarka juz prawie pęka w szwach;) ale reszta leży i czeka na lepszy czas:) karteczki świetne:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki czas Reniu, wspieram i dzięki ze znalazłaś czas na zaglądnięcie do mnie !

      Usuń
  7. Fajne te Twoje kartki daleko sobie poleciały. Oj nie wspomnę jakie ja mam zaległości przez ten szpital, ale co tam ważne że akumulatory naładowane kiedyś tam wyjdę na prostą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kartki :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Very good and beautiful photographs with these decorative objects prepared for a good work and a good decoration too.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kartki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!