8.11.2023

Haftowanie z Coricamo

 W KTM trwa wspólne wyszywanie świątecznych wzorków, które możemy jakkolwiek chcemy wykorzystać  😀


Bardzo lubię taką wspólną mobilizację i mimo braku czasu postanowiłam, że spróbuję wyszyć coś z dziewczynami. Postanowiłam zrobić zakładkę do książki. Pamiętacie te moje zakładki w piórka ? Kupiłam do wyszywania ich, dzięki poradom specjalistki od zakładek koleżanki blogowej Ani, specjalną taśmę, która mi została. I teraz dzięki resztkom mulin i właśnie tej taśmie powoli powstaje zakładka z fragmentem wianka, co jest dozwolone w zabawie, wyszycie fragmentu wzoru... hehe i za tą możliwość dziękuję 😀😃🙂



Kolory z resztek mulin, jak to u mnie, nawet jedna ta błyszcząca, śliska, chyba jeszcze z PRLu, po mojej mamie 😅🤣 masakryczne się nią wyszywa ale ładnie się błyszczy co do świątecznych wyszywanek idealnie pasuje 😀😃🙂 pozdrawiam!

28 komentarzy:

  1. Będzie piekna, sliczne wzorki .pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ będzie piękna!! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie piękna zakładka :) Pozdrowionka Agatko

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra 🤩 oj tam Czarownico, dobe znów wydłużysz i dasz radę 🤪

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna będzie - już to widać. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wyszywam wianek i też nie będzie z rekomendowanych kolorów w całości. Fajny pomysł na zakładkę, chociaż jeszcze nie do końca potrafię sobie wyobrazić pełny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już widać, że cudo powstanie:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. He, jak byś potrzebowała muliny to wiesz, że mam. Zapraszam jak coś. Świetny wzór, ciekawie na pewno będzie wyglądał wyszyty częściowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe wiem, pamiętam ale muszę swoją zyzyc....

      Usuń
  9. Bardzo ładnie się zakładka zapowiada, Agatko.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł przygotowanie zakładki z tym wzorem :) czekamy na piękne zdjęcia gotowych prac - pozdrawiam Joasia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się na tą zabawę nie zapisałam , bo i weny brak i jak znam życie to i tak nie zdążę na czas, podobnie jak było z zabawą Wielkanocną, a jakoś niw wpadłam na to żeby wyszywać tylko kawałek wzoru. Powodzenia Świetne będzie taka świąteczna zakładka. Poza tym te wzory w większości są w ostatnim numerze Igłą Malowane, który mam. Fajnie że Ci idzie i dobrze że wykorzystujesz resztki muli i taśmy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo to zawsze możesz sobie Aniu je wyszyc kiedy najdzie Cię ochota 😀😃🙂

      Usuń
  12. Juz się tam coś ładnego wyłania :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na część wzoru na zakładce :).

    Kilka razy już się zastanawiałam nad kupnem takiej specjalnej taśmy ale póki co na myśleniu się kończy haha :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe u mnie też tak było ale potrzeba mnie zmobilizowala do zakupu i korzystam 😀

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!