5.12.2023

Projekt: 18- tka

 Antek to syn przyjaciół naszej rodziny, w sumie moich rodziców na początku, potem i nas. Znamy się dlugo, miałam może 9 czy 10 lat jak rodzice zaczęli tą znajomość, później urodził się Antek i jego rodzeństwo.... skończył już 18 lat a my pomagaliśmy zorganizować przyjęcie. Ja odpowiadałam za dekoracje, wybrałam złoty i czarny kolor.... 









Były też beziki 😀 i babeczki w złotych i czarnych papilotkach, którym zapomniałam zrobić zdjęcie...







Jubilat zadowolony, nam dekoracja posłużyła na roczek Andrzejka, baloniki Andrzej lubi a jedynka uświetniła nam jadalnie 😀😃🙂 lubię takie wyzwania !!! Oczywiście na żywo ładniej to wszystko wyglądało, zdjęcia nie dadzą rady oddać całego uroku. 
TU coś dla szydelkujacych i robiacych na drutach, zabawa na adwent 😀Pa !

21 komentarzy:

  1. Przepiekne dekoracje, beziki mistrzostwo , piekna 18 tka była, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie, ile pracy !!! Sklonowałas się? nie wiem kiedy ty śpisz

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie sobie poradziłaś z tą dekoracją , Widać była duża impreza. Mam nadzieję że udana. A przepis na te beziki, chętnie przygarnę , jak robisz je z dziećmi to nie jest chyba bardzo skomplikowana, bo ja piec nie za bardzo umiem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.... Aniu dajesz bialko, ważysz je i dwa razy więcej cukru, na dwie wielkie blachy bezikow około 120g białka i 240g cukru, ubijamy około 10 minut na maksymalnych obrotach potem przrz worek i jakąś tylko cukiernicza wylewam kształty i suszę w 75stopniqch z termoobiegiem około 2,5-3h.... sprawdzam i przekładam blachy.... jak chcesz mniej to mniej białka....

      Usuń
  4. He, a tak się zastanawiałam jak wróciłam z pracy co to za impreza na przeciwko. Super projekt, Twoja głowa jest pełna nowych pomysłów. Brawo, młody pewnie zadowolony. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zadowolony, a to cieszy najbardziej 😀😃🙂

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak sobie myślę, jak fajnie mają ci, co mają Ciebie blisko :D.
    Super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała dekoracja :)
    Beziki - palce lizać. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda jak wesele i to dobre. Moja 18tka była w przedziale kolejowym pewnego pociągu pospiesznego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałą dekorację wykonałaś. Te złote litery robią wrażenie. Pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna dekoracja,super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieto, Ty to masz pomysłu i chyba motorek ( wiesz gdzie;) piękne ozdoby i bardzo smakowite wypieki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!