5.04.2024

Mandala nr 2 i coś prostego kwiecień 2024

 Dzisiaj pora na bardzo prostą mandalę wykonaną z kokonka.... to generalnie wzor na serwetkę z TEGO filmiku... to serwetka "Monika". Nie lubię dziergać z filmików, zdecydowanie wolę wzory graficzne ale podsyłam gdyby ktoś chciał skorzystać 😀😃🙂







I przekornie wysyłam mandalę do zabawy Reni bo ta mandala może wisieć tylko na BN... a co ?! 😀😃

Robi się kolejna mandala ale tym razem bardzo wymagająca i materiałożerna 😀😃🙂
 miłego weekendu !!!

21 komentarzy:

  1. A ja odwrotnie, lubię dziergać z filmików ale nie przepadam za schematami graficznymi. Fajna Ci wyszła ta mandala, tak się zastanawiam czy koło obrabiasz najpierw a potem przyszywasz mandalę czy może odwrotnie ???.
    Leży u mnie jak nic z dwa kokonki byłyby cudne mandale ale jakoś weny brak.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu właśnie o Tobie myślałam dziergałam z tych filmików bo wiem, że Ty je lubisz 😀 a obręcz obrabiam w trakcie przyszywania, w sensie lecę po kolei półsłupkami żeby zakryć obeecz i co jakiś czas przyszydelkuje ta serwetkę, nie zawsze rowno jest ale dla mnie ok 😀😃🙂

      Usuń
  2. Śliczną mandalę wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszła :) I według mnie może wisieć i cały rok, a co ;p
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna mandala! Super ozdoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!