27.05.2024

Majowe kartki

U mnie w tym miesiącu skromnie, jeśli chodzi o karteczki, w sumie to i o wszystko. Haftowanie idzie mi jak krew z nosa a i kartek kilka odpuściłam bo dzień jakiś krótki. Doszły obowiązki ogródkowe i obejściowe na podwórku, egzaminy dzieci i tak mijają dni.... ale coś tam kleję 😀😃🙂 

Pierwsze dla Sióstr, córek mojego kuzyna, które razem poszły do I Komunii św. Jedna to chrześnica mojego M. Karteczki zamieszkały w Sulechowie. 

Ta z kolei pojechała do Gorzowa Wielkopolskiego do Ks. Biskupa Adriana, który w tym miesiącu obchodził 20-lecie święceń kapłańskich.


I ta pełna kwiatów karteczka, zamieszkała w Zielonej Górze.


Ostatnia karteczkę podsyłam do zabawy Reni, w tym miesiącu miało być kwieciście i jest 😀😃🙂

 U nas dzisiaj spadło trochę deszczu, na szczęście, bo już susza dawała się we znaki. Ale zobaczymy ile namoczyło ziemię.... gdyby tak w nocy jeszcze trochę popadało to by było mokro, a tak zobaczymy.... szykujemy się na sypanie kwiatków na Boże Ciało, więc owocny czas przed nami. Pozdrawiam ciepło jeszcze w te majowe dni.

18 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Agatko, pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki przygotowałaś! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne karteczki. U nas też popadało;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki szczególnie ta z kodem 4, my szykujemy się na tworzenie dywanów na Boże Ciało, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze słyszeć, że nie tylko u mnie słabo z pracami idzie, ale fakt, prace ogródkowe skutecznie odciągają od rękodzieła i czasowo i siłowo;) Agatko piękne kartki przygotowałaś- proste w formie ale i tak mówią wszystko co trzeba:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki Reniu i powodzenia w pracach wszelakich 😀😃🙂

      Usuń
  6. Agatko, kartki jak zawsze urocze, podziwiam jak Ty o wszystkich pamiętasz.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Również pozdrawiam jeszcze majowo Agato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kartki, ostatnia urodzinowa - zabawna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powstaje dużo kartek spod Twoich rąk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!