5.05.2021

C & K lekcja 5

 Dzisiaj kolejna lekcja Reni i ażurki


Jeśli chodzi o narzutę to obecnie zszywam kwadraty w paski, żeby potem je zszyć w całość. Będzie 10 rzędów.... Niektóre kwadraty mają wzory ażurkowe ale też mam w planie wykonać chustę ze wzoru Reni, czekam tylko na odpowiednią włóczkę .... więc mam nadzieję, że prędzej lub później więcej ażurków powstanie ;)


Widać, że kwadraty nie są równe ale mnie to zupełnie nie przeszkadza...


A tu ażurki na szydełku, z filmika polecanego przez Renię czyli kolejny fragment na moją poduchę patchworkową :) Ale zanim załapałam to dużo prucia miałam 😬 no ale kolejne resztki zużyte więc fajnie :):):)


Tak to wygląda, myślę, że dosyć ciekawie :)


Dzięki Reniu za wzór chusty, pewnie będę pisać o porady i dzięki za kolejny odcinek zabawy :) pozdrawiam ciepło !!!


22 komentarze:

  1. Bardzo fajny i ciekawy efekt, Agatko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie ślicznie, narzutę jak namoczysz to się troche wyrówna.Lubie takie resztkowce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. I to się nazywa kreatywne podejście do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ci idzie z tymi kwadratami i poduszką. Nadrabiasz chyba te miesiące co nie robiłaś. Ale te ażurowe kawałki rzeczywiście ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe...😂juz za długo to leży nie skończone... ile mozna😂

      Usuń
  5. Super Agatko że zgłosiłaś się do testowania chusty... ja też ją wzięłam :-). A twoje udziergi świetne. Zarówno narzuta jak i poszewka zapowiadają się super. Trzymam kciuki za pomyślna ukończenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie Aniu:) przyda sie bo roznie bywa z czasem na robótki ....

      Usuń
  6. Prezentuje się bardzo ładnie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, a kto napisał, że narzuta ma być prosta i od linijki? myślę, że w finale będzie wyglądała fantastycznie :) a jak będziesz miała pytania to zawsze chętnie odpowiem/ podpowiem czy wytłumaczę;)
    Dziękuje za kolejny miesiąc wspólnej zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno bede miec pytania Hihi, wystartuje jak przyjdzie włóczka :) i dzieki Reniu za wszystko !

      Usuń
  8. Będzie oryginalnie i pięknie. Już mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś cierpliwa i mimo wielu zajęć potrafisz i to ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kwadraty :) Narzuta będzie rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!