13.05.2021

Przepis na i święta na ojrągło maj 2021

 Kolejne wytyczne w zabawie u Uli widać poniżej....


A u Inki miał być shaker box


U mnie kartka w formie taga, jak od stycznia tego roku. Najpierw wykonałam sama tło do kartki, wcześniej przycięłam kartkę o pół centymetra węższą i krótszą od bazy a później ciapałam farbami plakatowymi w niebieskich odcieniach i posypałam mokrą mieszankę farb brokatem. Szczerze, nie byłam tym tłelementy zachwycona ale w myśl zasady, że raczej nie wyrzucam tylko próbuję ratować tak też zrobiłam, po prostu dałam mu szansę:)


I z zaleceń Uli są kwiaty (poinsecje ręcznie wycinane), sznurek, żółte półperełki w środkach kwiatów, własnoręcznie wykonane tło, tekturka pod shaker boxem, który jest elementem dodatkowym a obowiązkowym w zabawie Inki :) shaker na kartce to bombka:)






Widać na zdjęciu bez lampy brokat na tle kartki, niestety ciężko mu zrobić zdjęcie.





Shaker robiłam chyba drugi raz w życiu, zupełnie inną metodą niż za poerwszym razem, trochę błędów poprłniłam i nie jest idealnie ale baaardzo mi się ta ostateczna wersja podoba :) więc w sumie fajnie, że moje tło dostało drugą szansę :) no to cześć !

33 komentarze:

  1. Agatko wspaniały tag-kartka Ci wyszedł! Bardzo mi się podoba.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. No i piękna wyszła. Możesz robić za karteczkową pielęgniarkę. Nie poddajesz się i walczysz o "pacjenta" do końca 😜
    Policzyłam swoje metryczki. Tych przedstawionych na blogu mam tylko 28, a myślałam, że więcej ich mam.
    A jeśli chodzi o słoiczki to jak znajdziesz jakieś w odcieniach zielonego i żółtego to chętnie przygarnę 😁
    Pozdrawiam Agatko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko zerknę co mam i cos stworze Hihi :) a 28 to tez ładny wynik. Twoje metryczki sa bardziej pracochłonne niż moje :)

      Usuń
  3. Piękna praca - masz talent i nie wahasz się go używać. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! Wyszło naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie wyszło. To są pomysły, na które sama chyba nigdy bym nie wpadła.
    Rezultat super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Szczególnie ten sheker. A tło pierwsza klasa. O wiele lepsze niż te wszystkie gotowce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna w 100 procentach ręczna robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa nawet shaker ręcznie wycinany 😉

      Usuń
    2. Taaa nawet shaker ręcznie wycinany 😉

      Usuń
  8. Agatko, dobrze, że tło dostało swoją szansę, bo pięknie się prezentuje. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam że z tym ręcznie robionym tłem mogą być problemy. Ale Agatko wybrnęłaś znakomicie, Może i samo tło nie zachwycało, ale już tak udekorowane jest świetne. Gratuluje zaliczenia kolejnych zabaw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzieki Aniu :) taaak ja nie z tych co tworzą farbami super prace....😬

      Usuń
  10. Świetny pomysł na shakerową bombkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie sobie poradziłaś Agatko! Ciekawe tło. Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że wspaniale poradziłaś sobie z tym wyzwaniem.
    Wszystko gra..i tło i piekne kwiaty a wisienką na torcie jest shaker :)
    Pozdrawiam Cię :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. I świetnie Agatko, że dałaś mu szansę, bo wyszło Ci ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze, ze tak testujesz i bawisz sie tlem. Ale z tego co najbardziej zwrocilo moja uwage jest ta urocza bombeczka. Pewnie cudnie grzechocze ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko! Super wyszło w efekcie finalnym :) w pracach s tłem zawsze trzeba dac mu szansę, bo część się zasłania i w konsekwensji można ukryć niedociągnięcia lub zakryć to co nam się nie do końca podoba :) mnie Twój tag się bardzo podoba :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!