6.05.2022

Kartki według mapki- maj 2022

 Tradycyjnie na początku miesiąca zabawa karteczkowa Ani


Najpierw pierwsza mapka i kartka na chrzciny mojej bratanicy :)


I karteczki do drugiej mapki, misz masz urodziny, bierzmowanie, rocznica ślubu :)








Aniu wybacz ale dorobiłam jeszcze trzy komunijne do pierwszej mapki bo mi się okazje posypały ale zbiorowego zdjęcia nie miałam jak zrobić więc tu druga zbiorowa fotka. Dwa stempelki pokolorowane przez Agnieszkę-dziękuję!





I to tyle jeśli chodzi o zabawę Ani bo karteczek u mnie jeszcze duuużo powstaje :) pozdrawiam i miłego weekendu życzę!


20 komentarzy:

  1. Wszystkie piekne i sporo tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałaś czadu. Podobają mi się wszystkie. Pomimo, że te komunijne i bierzmowana się nade wszystko wyróżniają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki, uwielbiam czas Komunii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatki u Ciebie jak zawsze hurcik, świetne wszystkie kartki oczywiście i tą drugą fotkę też zabiorę . Mam tylko nadzieję , że część będzie wręczona osobiście , bo inaczej to się na znaczki nie wypłacisz.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety większość wysyłam .... coz

      Usuń
  5. Agatko, uwielbiam Twoje hurciki kartkowe - każda inna, a wszystkie piękne.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne wszystkie, choć muszę przyznać, ze ta na Chrzest chyba najbardziej mnie urzekła:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Super hurcik ślicznych kartek. :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego :) I ładne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Pomysłowo i hurtowo. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog
    ភ្នាល់បាល់

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!