9.05.2022

Styl vintage?! Nr 304

 Lubię tą serwetkę i jakoś tak fajnie pasowała mi do nakrętki. Pierwszy raz ozdabiałam taki słoik po kawie, fajnie mi się z nim pracowało:)





Od jakiegoś czasu próbuje odchwaścić truskawki 🙈😬 idzie mi mozolnie bo działam kiedy śpi Jadzia a że ona mało sypia to jest jak jest.... liczę na to, że zdążę zanim zaczną owocować hehe 😅 wciąż nie mogę pisać komentarzy z telefonu a do kompa mi nie po drodze, czytam Wasze posty regularnie ale śladu nie mogę zostawić, przepraszam.... Tyle z wieści od nas, uściski!!!!

18 komentarzy:

  1. Też lubię tą serwetkę, ale przyznaję bez bicia słoika jeszcze nią nie ozdabiałam. Fajnie wyszło !! Powodzenia Agatko w truskawkach !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoik niespotykany. Serwetka przypasowała się do nakretki kolorystycznie idealnie.
    Truskawki na mnie też czekają. Nie mogę do nich dojść pomimo, że moje dzieci śpią długo ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no tak Twoi spia 😅😂 ach ale sa wazne i wazniejsze sprawy wiec co począć 🤷‍♀️🤣

      Usuń
  3. Śliczna serwetka, super wygląda na słoiku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, kolejny zachwycający słoiczek.
    Udanego odchwaszczania truskawek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w pracach ogrodowych. Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. truskawki wazniejsze od komentarzy, nic się nie przejmuj, niech Ci urosną piękne, soczyste owocki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny słoiczek, Agatko. Udanego odchwaszczania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety chwasty rosną szybciej niż inne roślinki, wiec i roboty jest dużo i na okrągło;) serweta świetna i słoik wygląda rewelacyjnie:)
    Dziękujemy za kartkę;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!