30.05.2023

Choinka 2023- maj

 Czyli zabawa we wspólne wyszywanie ozdób świątecznych u Kasi.

Nie mogąc się zdecydować co będę teraz wyszywać wpadłam na szalony pomysł stworzenia dalszej części wzorków lodów na patyku.... wzięłam papier milimetrowy i zaczęłam tworzyć.... oto co powstało w maju 😀😃🙂🙃😊😇😀😃🙂🙃😊😇

Lód prezent.


Jest parę błędów, w tym jeden który mnie razi ale pierwsze koty za płoty jak to mówią.


Tu po oprawie.


I w zestawie że starszym rodzeństwem 😉

Wybrałam zestawienie kolorów typowo świąteczne, cieniowanie muszę dodać następnym razem. Kolejny wzór zaprojektowany czeka na wyszycie.... a ja mam na tamborku metryczkę, mam teraz dwie do wyszycia, na wczoraj ... więc ręce pełne roboty a zajęć innych nie brakuje... Andrzejek w niedzielę skończył pół roku, taki kawaler 😀 pozdrawiam !!!

24 komentarze:

  1. Żadnych błędów nie widzę, fajny lodzik wyszedl, ciekawe jaki kolejny zaprojektowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ z Ciebie świetna projektantka. Gratuluję pomysłu.
    Buziaki dla solenizanta małego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolniacha z Ciebie, ja tam żadnych błędów nie widzę, super ten lód Twojego autorstwa. A Andrzejek rośnie jak na drożdżach wiadomo cudze dzieci zawsze szybciej rosną. Fajna komplet zawieszek . Ciekawa jestem jaki będzie kolejny wzór Twojego autorstwa .
    Ty to jesteś szybka w tym wyszywaniu, powodzenia w kolejnych metryczkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehedzieki Anii.... lubię to a wiesz ze jak się coś lubi To się do tego zagłada:)

      Usuń
    2. I dzięki za ciepłe slowa Aniu!

      Usuń
  4. Ależ ten czas leci, całuski dla Andrzejka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne masz te zawieszki, niezmiennie podziwiam:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Mňam nanuky :) Pár som ich tiež už vyšila.
    Pozdravujem, A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Błędu nie widzę. Ja się serio pytam, czy Ty w ogóle sypiasz? 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry pomysł! Czekam na kolejne lizaki ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ten czas leci, wydawało się, że dopiero Andrzejka przywieźliście do domu i pokazałaś go tutaj na blogu. Powodzenia z wyszywaniem, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko ogromne brawa dla Ciebie za ten "szalony" pomysł !
    Zawieszka wyszła pieknie, hafcik idealny a ja chylę czoła
    dla Twoich umiejętności. wyszło bosko :*
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kolejny lodzik :) w kolorach świątecznych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!