28.08.2024

Kartki w sierpniu

 Ten miesiąc zaczęłam kartką na ślub, 2 sierpnia dokładnie, córki naszych sąsiadów. A karteczkę odrazu podsyłam TU l, do zabawy Uli, bingo tym razem, u mnie morski, napis i sznurek 😀😃🙂



Następnie powstała karteczka dla naszego sąsiada Igora, akurat bratanka panny młodej z poprzedniej karteczki 😀😃🙂


Kolejna też została w Białkowie. Powędrowała do najstarszej Córy naszej blogowej koleżanki Paniuśki 😀😃🙂


Ta z kolei poleciała do Warszawy, do naszego przyjaciela, mojego z czasów studenckich a mojego M. także z czasów licealnych 😀😃🙂


I kolejna dla 40 latka Tomasza, przyjaciela spod Nowej Soli 


Skromnie a może nie.... coa tam się klei od czasu do czasu. Lubię to 😀😃🙂 pozdrowionka !!!

13 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne, produkcja pełną parą, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki wykonałaś :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne kartki, dzięki za naszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, świetne kartki podziwiam Cię ciągle kiedy Ty znajdujesz na to wszystko czas??? Dla każdego coś dobrego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko śliczne kartki przygotowałaś:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są wyjątkowe i bardzo pomysłowe !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!