23.08.2024

Torba

 Torba powstała z potrzeby wykorzystania reszty kokonka po ostatniej mandali do której dołożyłam jeszcze mały kokonek, który leżał i czekał na swoje 5 minut a także z potrzeby prezentu dla bratowej na urodziny 😀😃🙂 ona lubi kolory ale czy w tej odsłonie jej się spodobają to się okaże 😀😃🙂


Z reszty kokonka powstała połowa torebki a z kolejnego druga połowa wraz z rączką/paskiem.



W środku podszewka z jakichś resztek materiałów,  jedna strona zielonkawa a druga granatowa, w środku kieszonka.



Kokonka starczyło nawet na dwa chwosty 😀😃🙂


Zatem, Torba dwustronna, w zależności od humoru i garderoby można ją nosić z różnych stron. Mnie się podoba bo jest taka wesola 😀😃🙂 zobaczymy czy bratowa będzie zadowolona.... A 
 jak Wam się podoba moje sklejane dzieło ?! Haha wzór znaleziony na pinterescie.









Pozdrawiam ciepło!!!
A i torbę zgłaszam do zabawy Reni 😀😃🙂

25 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! Zdolniacha z Ciebie!
    Agatko, przyjmij moje gratulacje! Niech Anielka zdrowo się chowa, rośnie jak na drożdżach, przynosi ogrom miłości i radości Mamusi, Tatusiowi, Siostrzyczkom, Braciszkom i Bliskim! Całuje mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to pomyślane, torba wyszła rewelacyjnie , taka radosna, fajny prezent.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczna, ma pewno się spodoba. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz pomysły. prezent super, ważne że zrobiony od serca. Podziwiam Cię za tą podszewkę, ja bym chyba tak nie umiała. Solenizantka na pewno będzie zadowolona. Choć szydełko nie jest mi obce chyba bym na taki prezent nie wpadła, zresztą ostatnio mam lenia do robótek wszelakich i ciągłą nadzieję że kiedyś mi przejdzie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi nadzieja umiera ostatnia Aniu jak to mówią 😉 ale przecież działasz coś cały czas wiec ja w tego lenia nie wierzę.... dzięki za ciepłe slowa, fajnie się dziergalo ta torebkę bo jest taka wesola 😉

      Usuń
  5. Super pomysł na prezent. Bardzo mi się torba podoba, ta wersja granatowa idealna jest do wszystkich outfitów, a druga bardziej letnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko pomysł rewelacyjny! na pewno spodoba się i będzie często używana :) Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie:)
    Ps. Wkleiłaś zły link do zabawy, gdyby Ci sie udało to proszę o zmianę na ten;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki poszukam zaraz innego linku

      Usuń
    2. Agatko do sierpniowej żabki. Teraz przekierowuje do posta z kwietnia 23 roku;)

      Usuń
    3. Nieprawda mi dobrze przekierowuje....

      Usuń
  7. Super pomysł miałaś na tą torbę, wyszła pięknie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wykorzystane resztki na wspaniałą torbę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kolorki, Ty to świetnie umiesz wykorzystywać resztki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pomysł na torbę na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super torebka. Na wiosnę, lato, a i jesienią będzie służyła. Kolorki świetnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!