8.08.2024

Mandala nr 3

 Oj sporo miz zeszło z nią, widze po zdjęciach, że zaczęłam 5 kwietnia.... zeszło czasowo, może nie na dzierganiu ale na czekaniu na odpowiedni czas żeby ją ukończyć... wiecie jak to czasem jest, że się wiele chce zrobić i się chwyta kilka srok za ogon.... środek mandali bardzo mnie absorbował bo robiłam go z TEGO filmiku i tylko na podstawie obrazu dziergałam co zajmowało więcej czasu ale bardzo mi się spodobał ten a'la Kwiat i chciałam go zrobić... reszta mój wymysł 😀😃🙂



A tu już w oprawie...









Idealnie nie jest, ale lepiej nie będzie ... to dla koleżanki, dla tej samej co poprzednie mandale 😀
I jej się podoba a to najważniejsze 😀 mieszka sobie teraz w Poznaniu ta mandala i domownicy ją podziwiają 😀 miłego dzionka życzę!!!

I tak to u nich się prezentuje 😀😃🙂


I na wszelki wypadek gdyby nie udało mi się wydziergać torby, a jestem w trakcie jej tworzenia to moja pracę podsyłam do Reni TU.


22 komentarze:

  1. Piękny kwiat w tej mandali. Podziwiam, że masz energię na robótkowanie i czas oczywiście.
    Uściski dla rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z energia nie jest źle, gorzej z czasem 😀😃

      Usuń
  2. Fantastycznie wyszła, coś innego, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dekoracyjna.
    A wiesz, że w Środzie Wielkopolskiej takie serwetki na obręczach dekorują ulice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kilka takich miejsc na zdjęciach w sieci.... na żywo jeszcze nie ale może trzeba naszą gminę ozdobić hehe 😀😃🙂

      Usuń
  4. Widziałam też te serwetki ze Środy Wielkopolskiej, fajne to wygląda. Twoja też jest super. Fajny ten kwiatek w środku. Najważniejsze że w końcu doczekała się ukończenia, wiadomo wiele by się chciało a nie zawsze jest czas zwłaszcza prze takiej gromadce jak masz Ty. Spać też kiedyś trzeba i tak cięgle Cię podziwiam jak na Wszystko znajdujesz czas !! Najważniejsze dla Rękodzielniczki że praca się innym podoba, wtedy aż chce się robić !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wszystkim się zgadzam Aniu, aż chce się dziergać jak ktoś docenia tą prace 😀😃🙂

      Usuń
  5. Kwiat ekstra wyszedł. Podziwiam, i nie ma się co dziwić że koleżance się podoba. Bo wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna mandala.
    Wcale nie wygląda na prostą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna mandala i wygląda jak babeczka z kremem;) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna mandala w przestrzennej wersji. :)
    Świetnie ułożyłaś kolory. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dekoracyjna mandala! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajnie wygląda na oknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!