21.09.2021

Album z panieńskiego

 Poniżej prezentuję album stworzony przeze mnie od A do Z, włącznie z bazą. Pomysł zrodził się po spotkaniu panieńskim kiedy dziewczyny podsyłały zdjęcia :) Jedyną okazją, gdzie znowu byłyśmy razem to ślub Wiktorii i pomyślałam, że wtedy wspólnie możemy podarować taki prezent Młodej.... i tak zrobiłyśmy... ja szybciorem wywołałam zdjęcia i przysiadłam do albumu.... najpierw baza.... wspomogłam się internetem ale ostateczna wersja jest mojego autorstwa bo dostosowałam wszystko do ilości wywołanych zdjęć :) 32 jeśli dobrze pamiętam :)









Generalnie album bardzo kolorowy, niektórymi papierami nawiązujący do harmonijkowego albumu z kosza z panieńskiego :) pracochłonny projekt ale zupełnie inaczej się tworzy mając zdjęcia.... myślę, źe od czasu do czasu pobawię się w tworzenie albumów bo daje mi to mnóstwo satysfakcji i radochy :) no to cześć!

12 komentarzy:

  1. O ja, chylę nisko czoła Agatko. Album to już wyzwanie, a ty poradziłaś sobie świetnie. Brawa!
    Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spadłam z krzesła. Naprawdę idę do Ciebie na praktyki. Jak i kiedy to robisz. I jeszcze dla nas dzisiaj coś przyszło.
    Przepiękny album. Mnóstwo czasu i pracy ale dla takiego efektu warto.
    Super jesteś. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to kiepskie te krzesła Sylwio masz , ze z nich spadasz 😂

      Usuń
  3. Wspaniała praca , mnostwo dodatkowych kart :) I dzieciaczki słychać w tle :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nooom cieżko by było bez dzieciaczków 😂

      Usuń
  4. Cudowna pamiątka, Agatko, a Twój album po prostu profesjonalny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach miło mi to czytać , słowa od specjalistki od albumów :)

      Usuń
  5. Super pamiątka. Bardzo ładnie to wszystko Ci wyszło.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!