30.09.2021

Zrobione z mamą- wrzesień 2021

 Z racji, że nie starczyło mi we wrześniu dni, drugi post dzisiaj do KTM

Wrzesień rozpoczęliśmy nowym rokiem szkolnym i pasowaniem na ucznia naszego kolejnego synka, Paweł jako pierwszy dostał tutkę ze słodyczami :) szczęśliwy ale i przejęty 



Karol zaczął 4 klasę więc kolejne wyzwania przed nami. Jesteśmy od początku w Edukacji Domowej. W tym roku zmieniliśmy szkołę.... dużo zmian ale mam nadzieję, że na lepsze :)


Byliśmy też na takim fajnym spotkaniu gdzie były przebieranki :)






Byliśmy na pierwszym grzybobraniu w tym sezonie, wynik: dwa maślaki i sowa 😂 ale za to zaliczyliśmy ambonkę, podglądaliśmy mrówki w wielkich mrowiskach i podziwialiśmy cudne o tej porze roku wrzosy !







Wspólna z braćmi gra w piłkę w za dużych butach 😂


I łażenie po drzewach 😂


Wspólne działanie:)


Nasza strojnisia 


Robiliśmy pizze i to nie tylko raz :)




I inne wypieki 



Bawiłyśmy się we fryzjera...


Spotkanie przy bibliotece
 „witajcie w naszej bajce”


I nasza Roszpunka


Przytulanki, malowanki i zabawy :)







Wspólna wycieczka rowerowa 





Motylkowe obserwacje


I na koniec podrzucamy nasze ziemniaczane twory TU. Najbardziej ziemniaki lubimy „wczorajsze” odsmażone na patelni z przyprawami i ziołami, u nas często w piątek w obstawie jajka sadzonego lub ryby i jakiejś surówki:) tydzień temu z marchewką :)


Miałam ochotę zrobić kartacze ale jak pomyślałam, że zje je tylko mój M to mi się odechciało kuchennych eksperymentów, odkładam je na lepszy czas :)
Dzięki Dziewczyny za kolejny wspólny miesiąc i za książeczkę, która ostatnio do nas przyleciała :)

A jeśli chodzi o wieści od Tereski to jest przed badaniami we Wrocławiu (głównie morfologia rozszerzona) oraz w przyszłym tygodniu w stolicy przed badaniem ewentualnych przerzutów na kości i całe ciało, czekamy też na odpowiedź kliniki z Niemiec w sprawie ewentualnego usunięcia guza..... Teresa jest z nami, poza rurką broviak i czyszczeniem jej i uważaniem na nią nic jej nie dolega i nie doskwiera.... i tym się cieszymy czekając na dalsze wiadomości i decyzje .... 
  Pozdrawiam :)


19 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Pawełka :) Roszpunka chyba bedzie nastepna :) Piękne zdjęcia, zwłaszcza te z lasu z wrzosami :) A ja uwielbiam ta małpke na drzewie :) Uściski dla Tereski, dzielna dziewczynka :) Pozdrawiam całą wasza gromadkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Agnieszko. Tak, Zosia za dwa lata powita szkole, matulu, kiedy to zleciało ....

      Usuń
  2. A już miałam pisać po odczytaniu Twojego komentarza u mnie, że chyba zapomniałaś o naszej zabawie. Dobrze, że w ostateczności się przeniosłam i widzę post nr2.hihi
    Super. Zawsze Was podziwiam. Chłopaki to jak faceci w tych garniturach. Jadzia dzielnie już próbuje dołączyć do zabaw i wygłupów ze starszymi. Warkocz Zosi ekstra. A Wasza nauka domowa to mnie zadziwia. Nawet Werka coś robi. Kurcze, super z Was rodzinka. I daj buziaka dla mojej koleżanki. Pamiętam o niej codzień. Pozdrawiam Was gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Sylwio dzięki!!! Wiesz za co najbardziej ❤️

      Usuń
  3. To się zadzialo , no i wesele było.Z grzybami mnie zaskoczyłaś, w zeszłym roku targałaś całe kosze.Zdrowia i Opieki Bozej dla Tereski.Bedzie dobrze, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to prawda, ostatnie kosze 7 listopada zebrałam a teraz kiszka .... dzięki Ulo za ciepłe słowa :)

      Usuń
  4. Dziękuję za wizytę u mnie i miły komentarz :) Muszę na spokojnie tu pobuszować, bo tyle się dzieje w tym jednym wpisie, że zorientowałam się, że jesteście niesamowicie kreatywną i zżytą rodziną, pomimo problemów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh... dzięki zatem za rewizytę:) i ciepłe słowa, rozgośc się , zapraszam!

      Usuń
  5. Agatko ale się u Was dzieje, co chwila coś. Cieszy mnie to bardzo że się nie nudzicie. ale najbardziej cieszy fakt że Tereska jest już z Wami. Jak by była potrzebna pomoc finansowa na leczenie Tereski w Niemczech śmiało pisz na pewno nikt Ci nie odmówi, oby jej wyniki były jak najlepsze!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze dzieje się u Was mnóstwo fajnych rzeczy. Ściskam Tereskę mocno. Oby wieści były pomyślne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ulubiona seria, uwielbiam Waszą codzienność. Uściski dla Teresi, pamiętam w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam pisać maila co z Terenią- uściskaj ją mocno od nas.
    Jak zwykle się u Was dzieje bardzo dużo, ale najważniejsze, ze cieszycie się z każdej chwili:)
    Uściski i buziaki przesyłamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wspólnie spędzacie czas! Pozdrowienia dla wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna rodzinna relacja, smakowita i radosna! Dobrze, ze Terenia jest już z Wami, wśród rodziny zawsze najlepiej, Pozdrawiam wszystkich gorąco 🥰

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle mnóstwo u Was różności. I widać jak rosną Wam dzieciaczki, takie już wyrośnięte chłopaki i dziewczynki jak księżniczki.
    Dobrze, że Tereska jest z Wami, zawsze najlepiej w domu z bliskimi. Na pewno będzie dobrze. Modlę się i trzymam kciuki. Buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!