22.09.2021

Kolejne lawendowe projekty ...

Lawenda u mnie gości od jakiegoś czasu.... pierwsze wianki robiłam pod koniec czerwca, małe wianuszki do kościoła na ławki, na bazie z drutu.... 28 sztuk, wstążeczki białe i liliowe...



Kolejne były robione na okna do sali weselnej o średnicy 50 cm.... kolosy...


Serce wykonałam tak żeby siebie sprawdzić a młodzi wykorzystali je do ozdoby auta :)



Różnego rodzaju świeczniki ...



Snopki lawendowe


Nalewki... były jeszcze ciastka, cukier i syropy lawendowe ....zapomniałam o zdjęciach ...


I jeszcze tablica z rozpiską stołów, oczywiście z lawendą tu i tam... starą ramę lustra potraktowałam srebrolem, dodałam sznureczki, trochę koronki, lawendy i jest :)



Wianki suszyły się ponad dwa miesiące i suche zostały powieszone. Na szczęście nie liczyłam na drugie kwitnienie lawendy, które w tym roku było mizerne i zabezpieczyłam młodych suszoną lawendą.


Pani kwiaciarka żywą lawendę która udało mi się jeszcze zebrać tuż przed ślubem wykorzystała do kompozycji kwiatowych dla młodych bukiet i butonierka i dla świadków ....




A suszoną lawendę pani dodała do wszelkich kompozycji na stoły i w kościele...



Nawet nasza Maryja dostała po weselu kwiatki


A tu chłopcy z młodymi przed wyjściem do domu przed 2:00 w nocy 😆 dziewczynki padły ciutkę wcześniej a my z moim M, z Jadzią i z Werą zamknęliśmy imprezę 😂


Za to poprawiny z dziewczynkami wyglądały tak 🤣 Haha .... tylko taką chwilę ujęłam bo były też tańce i zabawa 🙃


Fajna ta przygoda z lawendą była, no i przede wszystkim radość, że nasi Bohaterowie zadowoleni z dekoracji i w ogóle ze wszystkiego :):):)  to był świetny czas!

18 komentarzy:

  1. Agatko podziwiam, przepięknie to wszystko zrobiłaś i całość wyglądała fantastycznie. Super, super, super. A chłopcy jacy eleganccy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ślub pachnący lawendą a twoje chłopaki w tych lawendowych koszulach- pozamiatali całe lawendowe schow :) wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same slicznosci.Kawał pięknej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dekoracje lawendowe cudne. Musiało pachnieć nieziemsko.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, zrobiłaś kawał dobrej (i pachnącej) roboty. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wszystko wygląda na zdjęciach. A jak musiało pachnieć. Ach

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne wykorzystanie mojej ulubionej lawendy- bukiet i stroiki zachwycają:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Sala wyglądała nieziemsko pięknie Agatko. Wielki ukłon dla Ciebie za taki ogrom pracy.Młodzi zapewne zachwyceni.. Pozdrawiam całą gromadkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna lawendowa oprawa1 Brawa dla Ciebie 👏

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!