8.09.2021

Kosz lawendowy

 Tak jak przedwczoraj wspominałam dzisiaj kosz z prezentami, lawendowymi oczywiście, dla przyszłej Panny Młodej:) Mojej przyszłej bratowej :) Kosz jest taką głęboką tacą, która leżała latami u mojej mamy i nie była używana... żałuję, że zginęło mi zdjęcie sprzed metamorfozy .... taca była brązowa a motyw to jabłka i gruszki... 




 




Jeszcze zapomniałam pokazać Wam wczoraj albumiku ze zdjęciami uczestniczek panieńskiego i Gwiazdy Wieczoru :) bez szczegółów, był zapełniony zdjęciami ale zarys poniżej ...


A tu już wypełniony po brzegi kosz.




Wiktoria zachwycona a o to mi chodziło Hihi:)

Zapomniałam ostatnio więc dzisiaj dziękuję za słowa wsparcia Tereski i nas no i za modlitwę! Pozdrawiamy ciepło :)


22 komentarze:

  1. Jeszcze raz napisze, szkoda że nie jesteś moja świadkowa.Kosz cudowny i bogaty.Św.Tereska od Dzieciątka Jezus to do wznoszę modły o zdrowie dla Tereski i o mojego wnusia który niebawem przyjdzie na świat.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ulo za te modły przede wszystkim 😘

      Usuń
  2. Co tu dużo pisać - kosz wspaniałości!!! Nie dziwię się, że przyszła bratowa zachwycona :)). Jesteś Agatko niesamowita!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie panieńskie to ja rozumiem :) napracowałas się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, że Wiktoria zachwycona, bo cuda przygotowałaś, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał taki kosz każdego by ucieszy dlatego nie dzwi mnie zachwyt przyszłej Bratowej.
    Cudowna lawendowa seria.
    Dużo zdrowia dla Was Wszystkich.
    Pozdrawiam serdecznie Agatko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten prezent to był strzał w dziesiątkę. Super, że się spodobał Pannie Młodej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny kosz! Nie dziwię się, że się podobał!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę Cię na moją bratową. Hihi i jutro mam panieńskie :)*
    Jesteś super, podziwiam Twoja pracowitość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować :) a zawsze mozemy zrobic wieczor jakis inny :););)

      Usuń
  9. Nie dziwię się, że przyszła bratowa zachwycona - też bym była. Hihi.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale obdarowałaś bratową😀🤩

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!